Yaşam

Burberry Çin Başkanı: Çin Kültürüne Talep Artıyor

Burberry Çin Lideri Josie Zhang, Çin’deki tüketicilerin Çin kültürünü anlayan marka ve ürünleri giderek daha fazla talep ettiğini, bunun da Burberry için önemli fırsatlar sunduğunu söyledi.

LONDRA, 3 Kasım (Xinhua) — Burberry Çin Başkanı Josie Zhang, Çin Uluslararası İthalat Fuarı’nın (CIIE) ülkenin üst düzey reform ve dışa açılma, küresel toparlanma ve paylaşılan refah konusundaki kararlılığını yansıttığını söyledi.

Zhang bu hafta yazılı bir röportajda, “CIIE, küresel işletmelere ve ortaklara bağları güçlendirmek, inovasyon için verimli fikir alışverişinde bulunmak ve birbirleriyle kalıcı ilişkiler kurmak için heyecan verici yeni platformlar sunuyor” dedi.

5-10 Kasım tarihleri ​​arasında Çin’in Şanghay kentinde düzenlenecek 6. Çin Uluslararası İthalat Fuarı’na 154 ülke, bölge ve uluslararası kuruluştan konukların katılması bekleniyor. Fuara 3.400’den fazla katılımcı ve 394.000 profesyonel ziyaretçi kaydoldu.

İkonik İngiliz lüks markası Burberry, 2021’den beri CIIE’ye katılıyor.

Zhang, fuarın Burberry’nin ve Çin’deki diğer yabancı şirketlerin gelişiminde her zaman kritik bir rol oynadığını söyledi.

Şirketin, CIIE aracılığıyla Çinli tüketicilerin ve ortaklarının markayı, ürünlerini ve Çin pazarına olan bağlılığını anlamalarını geliştirdiğini kaydeden Zhang, fuarın en son endüstri trendleri, iş fırsatları ve tüketici talepleri hakkında perspektifler sunduğunu da vurguladı.

Burberry’nin yaklaşık 30 yıldır Çin’de bulunduğunu kaydeden Zhang, ülkedeki tüketici pazarının dünyanın en değerli, dinamik ve yenilikçi pazarlarından biri haline geldiğine tanık olduklarını ifade etti.

Çin hükümetinin iş ortamını optimize etmek ve piyasa güvenini artırmak için somut çaba gösterdiğini kaydeden Zhang, hükümetin üst düzey yurtdışına açılma konusundaki kararlılığını tam olarak desteklediklerini sözlerine ekledi.

Zhang, Çinli müşterilerin dijital konusunda her zamankinden daha bilinçli ve ekolojik açıdan daha bilinçli olduğunu belirtti.

Çin’deki tüketicilerin Çin kültürünü anlayan marka ve ürünleri giderek daha fazla talep ettiğini vurgulayan Zhang, bunun hem Burberry hem de tüm sektör için değerli fırsatlar sunduğunu söyledi.

Kaynak: Xinhua / Ekonomi

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu